Tuesday, April 4

SOF

SOF je letos pritegnil rekordno število udeležencev, kar je seveda dobro za vse, ki delamo v marketingu oziroma oglaševanju. Največji vtis je name naredila okrogla miza, ki je bila menda tudi najbolj obiskana. Pojavili so se večji in manjši poznavalci oglaševanja. Trdim, da jih nekaj ni bilo doraslih tovrstni debati in bi bilo za njih bolje, da bi sedeli in poslušali, namesto da so govorili. Tema (reklame so neumne) je bila po mojem mnenju dobra, celo odlična, vendar pa so bila postavljena izhodišča neprimerna. Hvala bogu, da je ga. Milena Štular reševala čast zdrave pameti.

Trdim tudi, da spletno oglaševanje znova ni dobilo dovolj priložnosti in poudarka. Zaradi tega seveda ni čudno, da imamo v Sloveniji na Internetu le nekaj čez 1% bruto oglaševalskega kolača in se v tem pogledu uvrščamo na sam rep EU držav. Verjamem, da bo organizacijski odbor v prihodnje temu namenil več pozornosti.

Da pa ne bo videti vse tako črno ... žuri so bili dobri in tudi obiskovalci (Sofovci) smo bili na njih veseli.


NAZAJ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home