Tuesday, April 18

Spletno oglasevanje

Spletni iskalnik Najdi.si, ki je doslej deloval pod okriljem podjetja Noviforum, je s 1. aprilom postal samostojno podjetje. Najdi.si je v lanskem letu ustvaril skoraj 500 milijonov tolarjev čistih oglasnih prihodkov. 80-odstotno povečanje oglasnih prihodkov v primerjavi z letom prej je primerljivo le še z Veliko Britanijo, kjer je iskalni marketing v lanskem letu prav tako zrasel za enak odstotek.
Ob tem v podjetju Najdi izpostavljajo, da spletno oglaševanje v Veliki Britaniji po podatkih organizacije IAB (Internet Advertising Bureau) predstavlja že osem odstotkov oglaševalskega kolača in je tako dohitelo tiskane medije.
V Sloveniji pa je po podatkih raziskave IBO (Mediana) spletno oglaševanje kljub 40-odstotni rasti na še vedno skromnem, 1,3-odstotnem bruto deležu celotnega oglaševalskega kolača.
Upravljalci iskalnika Najdi.si, ki predstavlja slabo polovico celotnega spletnega kolača v Sloveniji, za letos sicer napovedujejo že 800 milijonov tolarjev čistih oglasnih prihodkov.
( vir: STA 14.04.2006 )
Ta članek se mi zdi zelo pozitiven in negira marsikoga, ki še ne verjame v prihodnost.


NAZAJ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home