Monday, January 15

Oglasevanje na internetu raste













Na internetu za 58 odstotkov več oglaševanja



Pred nami so prvi podatki Mediane o bruto vrednosti oglaševanja v Sloveniji. Bruto vrednost slovenskega oglaševalskega kolača, brez ocenjene vrednosti radia, je v letu 2006 znašala 358 milijonov evrov ali 86 milijard tolarjev. Podobno kot v preteklih letih tudi v letu 2006 največji delež oglaševalskega kolača pripada televiziji, in sicer 54 odstotkov, sledijo dnevniki s 13 odstotki, revije z dobro desetino, plakati z odstotkom manj, priloge dnevnikov predstavljajo 6 odstotkov, časopisi 5 odstotkov, internet 2 odstotka in kinematografi malo manj kot pol odstotka. Skupno povečanje bruto vrednosti oglaševanja v tisku, na televiziji, plakatnih površinah, internetu in kinematografih se je glede na leto 2005 povečalo za 8 odstotkov.

Najvišjo rast, kar 58-odstotno, beležimo pri oglaševanju na spletnih straneh. Glede na bruto vrednost oglaševanja so, poleg mreže Httpool, kjer so podatki o oglaševanju na več spletnih straneh, na najvišjih mestih spletni mediji....( vir: Večer,15. januar 2007)

NAZAJ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home