Nalaganje spletne strani
Povprečen uporabnik spletnih trgovin bo čakal največ štiri sekunde, da se spletna stran naloži.
Raziskava, ki so jo v prvi polovici leta izvedli pri JupiterResearchu in v katero je bilo vključenih 1058 uporabnikov spletnih trgovin, je pokazala, da so štiri sekunde maksimalen čas, ki ga je povprečen uporabnik pripravljen žrtvovati za nalaganje spletne strani. Nato se bo kar tri četrtine nezadovoljnih uporabnikov odločilo, da pri tej spletni trgovini zelo verjetno ne bodo več nakupovali.Spletne strani več kot polovice spletnih trgovin, ki se nahajajo na Internet Retail Top 500 lestvici, za nalaganje rabijo več kot štiri sekunde. Polovici uporabnikov, ki pogosto nakupujejo na spletu ali porabijo letno več od 1500 dolarjev, je hitrost nalaganja strani ena od najbolj pomembnih lastnosti, zaradi katere se bodo odločili za uporabo neke spletnege trgovine. Navkljub vse večji uporabi širokopasovnih povezav in večje zmogljivosti računalnikov se hitrost nalaganja strani spletnih prodajaln ne zmanjšuje. Zaradi dodajanja dinamičnih vsebin in aplikacij, s katerimi želijo privabiti stranke spletne trgovine, celo povečujejo čas potreben za nalaganje strani.Raziskava je naročilo podjetje Akamai, ki je globalni ponudnik spletnih storitev. Akamaijevi strežniki po svetu gostijo 65 od 100 najvišje uvrščenih spletnih prodajaln na Retail Top 500 lestvici. ( vir: 24 ur.com )
NAZAJ
1 Comments:
This comment has been removed by a blog administrator.
Post a Comment
<< Home