Thursday, October 5

Tekstovni spletni oglasi













Tekstovni spletni oglasi praviloma generirajo več kvalitetnih klikov kot grafični oglasi. Jasno, saj so slednji namenjeni brendingu. Moramo pa biti zelo pozorni pri sestavljanju tekstov. Pisci oglasnih sporočil v Sloveniji so se v zadnjih letih izboljšali in že dosegajo visoke CTR-je. Nekateri celo nad 2 % na doseg.
Danes sem bil ravno na sestanku v termah, kjer se pospešeno ukvarjajo z internetim oglaševanjem. Zato bom uporabil primere iz tega segmenta gospodarstva. Moram priznati, da jim gre že veliko bolje kot lani.
V tekstovnih oglasih moramo kratko in jedrnato povedati vsebino strani, zelo pomembno je da ne dolgovezimo. Stavek naj bo sestavljen iz kakšne mamljive besede ( popust, častim, akcija, darilo ...) in kolikor se le da oseben; naj izraža tudi čustva.
Npr. ni dober stavek: "Terme xxx - mir in počitek za vso družino. Popusti do konca meseca..." ali kak podoben korporativen oglas. Naj vabi, recimo: "Si želite miru in počitka? Terme xxx so darilo za vas. Do 18.8.2007 celo 20 % popusta za vašo družino."
Zadnji oglas izboljša CTR gotovo za najmanj 100 %.
Za konec še stavek, ki ima dosedaj največji CTR na iskalniku Najdi.si: "Aleš Lisac časti za svoj rojstni dan! - V četrtek, 27. julija si lahko sami izberete darilo..."

NAZAJ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home