Spletna Obiskanost
Prva je bila Izdelana v okviru CMI - Center za metodologijo in informatiko na FDV ( Fakulteta za družbene vede ).
Pri mesečnih PC uporabnikih interneta, ki so ocenjevali obiskanost 26 spletišč, je prvo mesto zasedel Najdi.si s 73% mesečnim dosegom. Sledijo mu Google, 24 ur, Yahoo, Matkurja, Siol in Microsoft ( združene so bile tri njihove strani MSN.com, Hotmail.com, Microsoft.com ). Okoli 20% mesečnega dosega še imajo Volja.net, Avto.net, RTV Slovenija in Mobitel. Vsi ostali ne dosegajo 20% mesečnega dosega. Pri terenski raziskavi pa sta ravno tako vodilna mesta zasedla Najdi.si in Google, le da je tokrat za 2% zmagal slednji. Ostali vrstni redi pa so podobni. Podrobnosti raziskave >>
Druga raziskava pa je MOSS, v okviru Slovenske oglaševalske zbornice. Merili so obisk slovenskih spletnih strani. Tudi tukaj vodi Najdi.si s 650.950 mesečnih uporabnikov, sledita pa Siol in 24ur z okoli 310.000 različnih mesečnih uporabnikov. Podrobnosti>>
Pri tej raziskavi je šlo za testno merjenje, bolj popolna ( ki se pravkar odvija ) bo menda objavljena še letos.
Na prvih mestih so spletne strani, ki ogromno vlagajo v razvoj in znanje. Podatki kažejo, da internet počasi prevzema glavno vlogi pri iskanju in branju informacij. Zato ne čakajte predolgo in čimhitreje uvrstite spletno oglaševanje v svoje oglaševalske plane. Izkoristite priložnost najboljših pozicij na spletu in prehitite svojo konkurenco sedaj, ko je oglaševanje tu še zelo poceni.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home