Wednesday, July 12

Internetni direktni marketing




















V zadnejm času smo začeli tudi v slovenskem spletnem prostoru opažati spletne strani, ki delujejo na osnovi metod direktnega marketinga. Legendarna stran, ki je bila po mojem prva na veliko promovirana na internetu in ki je prinesla uspeh je http://www.toplikraji.com/. Še pred to sta se pojavili http://www.prosnja.com/, ki je bila po moje sploh prva in http://www.si-sol.net/. V zadnjih nekaj mesecih pa so se predstavile še nekatere, recimo Terme Lendava s http://www.nepozabno.com/ in Terme Olimia s http://www.poletnesanje.com/.


Pri tovrstem marketingu je najpomembnejše, da bralca (beri kupca) peljemo skozi celoten scenarij tekoče, da ne izgubi »niti«. Tekst je tu vsekakor najpomembnejši. Potrebno pa je paziti, da je lahko berljiv. Ne smemo uporabljati črnih črk na temni podlagi ali belih na črni podlagi... Črnini se je treba na internetu čimbolj izogibati. Bistvo je, da uporabnika ne zmedemo z raznimi preveč "kreativnimi" rešitvami in da ostane stran lahko berljiva. Pomembna so tudi oblika črk, naslovi, razporeditev teksta in slik.

Najpomembneje pa je, kot pri vseh spletnih straneh, da je stran pravilno in dovolj promovirana.


NAZAJ

5 Comments:

At 25 July, 2006, Anonymous Anonymous said...

Mogoce malo vec poznavanja SI online DM scene tudi ne bi skodilo ...

Rok

 
At 25 July, 2006, Blogger Bostjan Cokan said...

Rok,jaz sem sigurno kakšno stran izpustil, predvsem tiste ki niso promovirane...Omenil sem le najbolj obiskane.

 
At 25 July, 2006, Anonymous Anonymous said...

Bostjan,

Malce zgodovine ...

1. Prvi primeri uporabe prodajnih mini-strani v SI so bili na strani Alesa Lisca in Roberta Roliha, in to se davno pred "Prosnjo"

2. Zgodovinsko gledano je tem nekako sledila Knjiga-on.net, z mini-stranmi za posamezne e-knjige

3. Temu je sledilo se nekaj primerov (zlasti za lead generation), predno se je npr. pojavila "Prosnja". Dosti teh je sicer bilo tipa "catch the cash" in podobna s*****, ampak so vseeno zgodovinsko pred navedenimi primeri

Danes pa se v SI pri prodajnih mini-straneh ze uporablja online video, napredne oblike cross-sellinga in e-mail follow-upa, ki pa na navedenih primerih se niso prisotni.

Podatek o najbolj obiskanih pa je le tezko lahko zanesljiv, saj kakor vem, te strani niso sodelovale v nobeni izmed raziskav, ki bi ponudile primerljivo zanesljive prodatke.

Hkrati pa navajanje zgolj mini-strani kot tisti kljucni dejavnik online DM tudi ni najbolj relevantno.

LP,
Rok

 
At 26 July, 2006, Blogger Bostjan Cokan said...

Rok,
hvala ti za izčrpen pregled in prijazno besedo.

 
At 26 July, 2006, Anonymous Anonymous said...

OK no, bi lahko bilo malo bolj prijazno:)

Rok

 

Post a Comment

<< Home