Tuesday, June 13

Kljucne besede


Besede, po katerih vas uporabniki najdejo na iskalnikih - od koder jih večina vstopa na internet - so ključnega pomena. Zelo pomembno je, da že pri izdelavi spletne strani pazite, kako boste stran zastavili. V tej fazi je pomembno, na katero ključno besedo se boste pojavili na prvi strani z rezultati iskanj, kjer je narejenih 80% vseh klikov. Idealno je, da že pri zasnovi spletne strani vemo, katere ključne besede uporabniki vpisujejo in je zato posledično veliko več iskanj. S stališča obiskanosti spletne strani oziroma spletne promocije je to najpomembnejše.

V tujini in tudi pri nas so se že začele tekme med SEO (search engine optimization) strokovnjaki, ki poskušajo svojo stranko spraviti čim višje med zadetki v iskalnikih. Gre za neprestano tekmo, redko pa je možno, da vas isklniki rangirajo na prva mesta na več besed hkrati.

Elegantnejša rešitev je, da se dogovorite s strokovnjaki za iskalni marketing, ki vam sestavijo marketinške kampanje in jih uskladijo z vašo marketinško strategijo. Priporočam, da zakupite vse ključne besede, ki so kakorkoli povezane z vašimi izdelki in jih imate v ponudbi. Edina težava je v tem, da so velikokrat mesta omejena in so zakupi že polni, na njih pa vaša konkurenca.



NAZAJ

3 Comments:

At 28 June, 2006, Anonymous Anonymous said...

tole je pa verjetno precej dobro :)

Domači iskalniki Uvrstitev
Najdi.si 1
Matkurja Ni našel
Slowwwenia Ni našel
Raziskovalec.com Ni našel

Tuji iskalniki Uvrstitev
Google 1
MSN Search Ni našel
Alltheweb 1
Yahoo! 15
AltaVista 3
Dmoz 17

http://www.had.si 5.621 1 5.620 0
http://www.jonas.si 3.839 6 3.833 0

 
At 04 July, 2006, Anonymous Anonymous said...

Kakšno je vaše mnenje o zelo aktualni in polemični temi v zvezi z oglaševanjem na ključne besede, ki so tudi zaščitene blagovne znamke, na našem največjem spletnem iskalniku,ki naj bi se po mnenju nekateih znašel na robu zakonitega

Podjetje Noviforum s trženjem blagovnih znamk kot ključnih besed na svojem iskalniku Najdi.si lepo služi, oglaševalci so prepričani, da konkurenci speljujejo kupce, prizadeti lastniki zaščitenih blagovnih znamk pa besnijo.

 
At 11 July, 2006, Blogger Bostjan Cokan said...

Moje mnenje je, da želijo iskalniki ( Google, Najdi.si...in drugi ) podati čimveč ustreznih povezav na določeno iskalno zahtevo. S tem želijo izboljšati kvaliteto zadetkov in obdržati svoje uporabnike. Bistvo pri vsem je, da so uporabniki zadovoljni, da jih oglsi pr iskanju ne motijo in da imajo čimvečji spekter ponudb. Uporabniki zato lahko izbirajo med konkurenco in se odločajo kateri izdelek je ugodnejši. Seveda pa pri tem servisu iskalniki tudi zaslužijo.

 

Post a Comment

<< Home