Tuesday, May 16

Spletno oglasevanje z bannerji

Spletno oglaševanje preko bannerjev oz. oglasnih pasic je ena izmed nekaj možnosti spletnega oglaševanja. CTR (click through rate) oz. razmerje med kliki in prikazi je pri tej obliki oglaševanja relativno nizek in s giblje med 0.1 % in redko do 5 %. V določnih primerih pa je lahko celo višji - največkrat takrat, ko kreativa vsebuje elemente golote, počitnic, igrač ... skratka stvari, ki jih imamo ljudje radi in nas spominjajo na nekaj lepega ali nedosegljivega. Najbolj bistveno pa je, da gre pri oglaševanju s pasicami vedno bolj za brending - gradnjo blagovne znamke. Nepoklikanih ostane 95% vseh prikazanih oglasov; vsi ti prikazi seveda ne gredo v nič, kot bi na prvi pogled pomislili laiki, ampak dvigujejo imidž blagovne znamke (o tem kdaj drugič). Ta pa je po ekonomskih analizah vredna okoli 80 % vrednosti celotnega podjetja. Zelo pomembna stvar je dolžina scenarija posamezne pasice (če gre za animiran gif oz. flash oglas). V primeru, da se odločite za oglaševanje na spletnih straneh, ki imajo velik doseg in kratek moment zadrževanja uporabnikov na spletni strani (iskalniki in imeniki), potem naj kreativa ne bo daljša od 10 sekund ali še bolje 5 sekund. Če pa oglašujete na spletni strani, kjer se ljudje zadržujejo dalj časa (berejo, gledajo ...) potem je lahko nekoliko daljša; nikoli pa ne sme biti daljša od 20 sekund. Skozi celoten scenarij naj imajo tovrstni oglasi logotipe podjetij, po dolžini pa ne smejo biti podobni TV oglasom, saj jih uporabniki prezirajo. Morajo pa biti koherentni in skladni z oglasi v drugih medijih. Zelo pomembna je tudi tehnična izvedba pasic, saj pretežki bannerji onemogočajo pogled uporabnikom s počasnejšimi povezavami. Priporočena velikost bannerja je okoli 20 kb.



NAZAJ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home